LGS Puan Hesaplama Motoru 2023 MEB Yüzdelik Dilim

2022 LGS Puan Hesaplama, 2022 LGS Yüzdelik Dilim Hesaplama EğitimGO ile en güncel katsayılar ile LGS Puanınızı hesaplayabilir ve geçen senelere ait yüzdelik diliminizi öğrenebilirsiniz
YENİ SİSTEM LGS PUAN HESAPLAMA

TESTLER
DOĞRU
SAYISI
YANLIŞ
SAYISI
BOŞ
SAYISI
TÜRKÇE (20)
MATEMATİK (20)
FEN (20)
İNKILAP TARİHİ (10)
DİN KÜLTÜRÜ (10)
YABANCI DİL (10)
LGS Puanı Nasıl Hesaplanıyor? 1-Her dersin netleri ayrı ayrı hesaplanır Bilindiği üzere LGS de 3 yanlış 1 doğruyu götürdüğü için yapılan her 3 yanlışta bir doğrumuzu silerek netimizi hesaplayacağız ve bunu her ders için ayrı ayır yapacağız Mesela Türkçe 17 Doğru – 3 Yanlış olan bir öğrencinin neti 16 olur 2-Her sınavda derslerin zorluğuna göre, o derse ait puanlar değişir Mesela matematiği çok zor olan bir sınavda, Türkiye’nin matematik ortalaması düşün olduğu için matematiğin katsayısı artar Biz bu artıp azalmalar kısaca standart sapma deriz Her sınavın ve her dersin zorluğu farklı olacağı için her sene standart sapma değişir Bu sebeple %100 doğru sonuç vermek pek mümkün olmaz 3-Her dersten hesaplanan netler , o derse ait katsayı ile çarpılır MEB’in yayınladığı kılavuzdaki ağırlık katsayılarına göre her derse ait katsayılar aşağıdaki gibidir Buradaki katsayılar bir sorunun o ders için ne kadar puan getirdiğini göstermektedir
  • Türkçe 5,3 Puan
  • Fen Bilimleri 5,3 Puan
  • Matematik 5,3 Puan
  • İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük 2,6 Puan
  • Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi 2,6 Puan
  • Yabancı Dil 2,6 Puan
4-Derslere ait puanlar ayrı ayrı hesaplandıktan sonra her öğrenciye verilen taban puan eklenir Yapılan netlerin dışında MEB her öğrenciye 104 taban puan vermektedir Sınava girip hiç soru işaretlemeyen bir öğrenci 104 puan almaktadır
BİR YORUM YAZIN

ZİYARETÇİ YORUMLARI - 351 YORUM
  1. İshak menteş dedi ki:

    Vallah deneme sınavında 483 falan geliyo

  2. :( dedi ki:

    7. sınıfım denemeden 468 puan aldım. Garip Zeycan fen lisesine gitmek istiyorum inş :,)

    1. Erhan Aydın dedi ki:

      EğitimGO başarılar diler.

  3. kevser feyzanur yemsel dedi ki:

    366 puan iyi değil ama yükseltiyorum

    1. Erhan Aydın dedi ki:

      EğitimGO başarılar diler.

  4. Kazanan dedi ki:

    Şimdi denemelerde 340 falan alıyorum. Bence daha iyisi olur.

    1. Erhan Aydın dedi ki:

      EğitimGO başarılar diler.

  5. NE BAKIYON. HALA BAKIYO dedi ki:

    429 puan ayrıcalıktır…. (BENİ BEKLEME 2023 LGS)

    1. Erhan Aydın dedi ki:

      EğitimGO başarılar diler.

  6. size ne ismimden dedi ki:

    456

  7. burak dedi ki:

    aga 500 tam puan basitti hepsine full yaz bitter

  8. Osman T dedi ki:

    483⚜️

  9. Burak dedi ki:

    Aga bisey diyemiyorum 471 gelirse gaziantep TOBB fen e gidiyorum taban puan

  10. Semih Keskin dedi ki:

    484.1833 iyi mi sizce
    Mat= 18d 1y 1b
    Fen=20d 0y 0b
    Türk=20d 0y 0b
    Tarih=9d 1y
    İngilizce=9d 1y
    Din =10d 0y 0b

  11. Enes Düğenci dedi ki:

    Arkdaşlar LGS ne 6 ay kaldı 320 puanla iyi okul varmi

  12. Arif ata dedi ki:

    428 puan

  13. Nefise varlı dedi ki:

    393 😅

  14. Sevda nazz dedi ki:

    Mat ve fen bos olursa puanım 304 olr HEHSSDUUSAQQUEUAOQP

  15. Naz dedi ki:

    Merhaba.Ben Naz.2023 Lgs öğrencisiyim. 2023’te Lgs sınavına gireceğim. Yapabileceğim düzeyde soruları salladım. Şöyleki;
    Türkçe:15 doğru 2 yanlış 3 boş.
    Matematik:15 doğru 2 yanlış 3 boş
    Fen Bilimleri:17 doğru 2 yanlış 1 boş
    İnkılap Tarihi: 9 doğru 1 yanlış
    Din Kültürü: 8 doğru 2 yanlış
    Yabancı Dil: 9 doğru 1 yanlış
    Bu cevaplara rağmen Lgs puanım 427 çıktı ve yüzdelik dilimin 2022 yılına göre 5.53 çıktı. Bu sonuç iyimi bilmiyorum . Ama bunun 2023’ünü merhaba ediyorum.
    Acaba nasıl bulabilirim ?

    1. Ehühühü dedi ki:

      2023 sınavı yapılmadan tahmin edemezsin ben 22 lgs öğrencisiydim aldığım puan ile 1 lik dilim geliyordu 21 de 22 de 2 lik geldi bunlar hiç belli olmaZ sen 450 den aşağı düşmemeye calis

  16. Çalışkan adam 2+2=3 dedi ki:

    500🔥🔥🔥

  17. Yağmur dedi ki:

    491 iyi mi

  18. Esra dedi ki:

    Anadolu gelirmiiiii

  19. Esra dedi ki:

    Yani yüzdelik dilimim il de %10 genel %17

  20. KeMaL dedi ki:

    456 puan aldım fakat 5-6 puanla istediğim liseyi kaçırdım sizce gene de iyi mi?

  21. Onur dedi ki:

    900 puan iyimi

  22. Onur dedi ki:

    Neden böyle oldu

  23. Tuna dedi ki:

    Obp kalktımı arkadaşlar

  24. öylebiri dedi ki:

    482.032

  25. Burak utku Toraman dedi ki:

    Arkadaşlar öncelikle hepinize geçmiş olsun. Yarın Lgs sonuçları açıklanacak inşallah istediğiniz liseyi tutturabilirsiniz. Öncelikle ben 421 puan yapmış gözüküyorum. Yani geçen seneye göre %3,4’lük dilime denk geliyor. E tabii standard sapma felan bu 421, 425 hatta 430 lara çıkabilir. Birde soruların bireysel puanlama sistemleride dikkate alınırsa 430 net olur gibime geliyor. Bahtınız açık olsun…

  26. Ayşe Yılmaz dedi ki:

    Ben Ayşe yılmaz LGS sınavına girdim puanımı nasıl öğrenicem

    1. Erhan Aydın dedi ki:

      Netlerinizi yazarak sitemizden hesaplayabilirsiniz.

  27. Abuziddin Gıllıbacağk dedi ki:

    437.774 iyi mi sizce?
    Mat : 16d 2y
    Türkçe : 17d 3y
    fen : 18d 2y
    inkılap : 7d 3y
    din : 8d 2y
    ingiilizce : 9d 1y

  28. Kaan dedi ki:

    449 iyi mi

  29. Kağan asik dedi ki:

    Merhaba,0.81 dilim içerisindeyim,Sakıp Sabancı Anadolu yada hatrı sayılır bir liseye girebilirmiyim teşekkür ederim

  30. Haydar Can Dinler dedi ki:

    313 çokmu kötü

  31. Mehmetali dedi ki:

    370 iyimi

  32. Leyla dedi ki:

    Ben bu yıl 8’e geçtim hedefim 500 puan inşallah kazanirim bana dua edin

  33. Baran dedi ki:

    345.500 iyimi arkadaslar sizce???

  34. Aleyna dedi ki:

    Hiç çalışmadan 406 nasıl

  35. Rümeysa dedi ki:

    312 puan aldım lgs cevabıyla doğru olurmu yanı aynı bide puan ım kötümü

  36. Ahmet dedi ki:

    407 gösteriyor yüzdelik dilimde %4.65

  37. Sümeyye dedi ki:

    Hesapladım 302 çıktı şimdi ben buna 104 mü ekleyecem

  38. Sümeyye dedi ki:

    Umut yok

  39. Arif dedi ki:

    Ben geçen sene taban puanı 457 olan bir lise istiyorum bu sene 470 gösteriyor yeterli mi

  40. Nur ben dedi ki:

    Arkadaşlar hesapladım 305 çıktı şimdi ben bu puanın üstüne 104 puan eklemelimiyim yoksa 104 puan ile mi 305 oluyor

  41. Feyzi dedi ki:

    15 5 tr
    15 5mat
    18 2 fen
    9 1 ink
    8 2 din
    10 0 ing

    Sizce geçen sene 4.07 yuzdelik dilim ile kapatan bir okul gelirmi

  42. Mustafa Berk dedi ki:

    Hiç çalışmadım 277 puan bence iyi 😀

  43. Esh dedi ki:

    421 kötü yha

  44. Esh dedi ki:

    421 iyimi

  45. Kübra dedi ki:

    Benim LGS gününde heyecandan midem bulandiği için sorulara hakim olamadım inşallah kötü çıkmaz

  46. Sena dedi ki:

    455 çok kötü yaaa

  47. Öğrenci dedi ki:

    479.764 sizce istanbul çapa fen lisesi gelir mi?

  48. Öğrenci dedi ki:

    479.764 sizce istanbul çapa olur mu?

  49. Birhat dedi ki:

    323 puan aldım iyi mi

  50. Biri dedi ki:

    Hiç çalışmadan 414

  51. YK dedi ki:

    449 iyi mi

  52. abdulrezzak dedi ki:

    382 nasıö

  53. Feyza dedi ki:

    324 iyi mi ?

  54. AFFETMEM dedi ki:

    Beyler ben 2020 lgsye girdim 488 aldım mattan 2 yanlışım vardı çapa fendeyim İstanbul fatih

  55. Angel dedi ki:

    260 iyi mi? 🙁

  56. lgsm de lgsm dedi ki:

    Turkce 19d 1y
    Mat 16d 3y
    Fen 20d
    İnkilap 9d 1y
    Din 9d 1y
    İngilizce 10d
    Toplam : 83d 6y 1b, 462.3 puan
    1.7ye girer miyim???

  57. Sali dedi ki:

    Mesala benimki 307 puan hesapladım iyimi acaba arkadaşlar

  58. Nur dedi ki:

    Şimdi ben hesapladım 303 çıktı bunun üzerine 104 puan eklediklerimde 407 oluyor böyle mi

  59. Sanane ya dedi ki:

    328 puan diyor sizce doğru mu ?

  60. Semih dedi ki:

    464

  61. Havva dedi ki:

    Benim için kolaydı ama türkçe zordu biraz

  62. Hasan dedi ki:

    Nasıl

  63. Dündar dedi ki:

    Abi hayallerimizle oynadılar 275 ne ya 😓

  64. Gökay dedi ki:

    458 puan Vefa Lisesi olurmu acaba

  65. Furkan dedi ki:

    355 puan sizce iyi mi?

  66. Çapa fen dedi ki:

    476 0.26 iyimi

  67. Esra dedi ki:

    385 iyimi acaba ya anadolu gelirmi mardjn

    1. Esra dedi ki:

      Ya cevap verin lütfen bişiy diyecem hocalar benim puanımı hesapladi mat doğrum hepsi dikkatsizlikten 13 buldular MEB sonucunda 12 gosteriyor fende aynı ink ta 8 yerine 7 gosteriyir

  68. metmela dedi ki:

    445 geldi. yüzde 2-3 arasına girer miyim?

  69. Günaydın dedi ki:

    433 nasil

  70. MUSA dedi ki:

    77 Doğru
    7 Yanlış
    6 Boş var
    Acaba nasıl Fen Lisesi Gelir mi

  71. Mrs.Necati dedi ki:

    Point 424 istediğim lise geçen sene 393 le kapatmış sınırdayım galiba.

  72. misafir dedi ki:

    445,063 geldi fen mi anadolu mu?

  73. Orbey dedi ki:

    432

  74. recep dedi ki:

    Ben 343 ALİYORUM MEB 104 EKLEYİNCE DOGAL OLARAK 437 Mİ OLUYOR

  75. Berkay dedi ki:

    455 iyi mi

  76. Ecrin dedi ki:

    350.671
    2021 LGS Yüzdelik Dilimi: 15.23 iyi mi?

  77. Fehmi kara dedi ki:

    Hiç çalışmadan 377 puan çalışşaydım 460’ı geçerdim

  78. Elvan Dikentaş dedi ki:

    Biz hesapladım 330.362 çıktı
    104 puan daha mı ekleyeceğiz.

  79. Yusuf zengin dedi ki:

    437 puan

  80. Angel dedi ki:

    Bise sorucam jpkendi hesaplarken 3 yanlış 1 doğruyu götürerek mı yazmamız gerek mesela 3 yanlışım var onu 4 diye mi yazıyım yoksa 3 diye mi

  81. Angel dedi ki:

    340 aldım 😞

  82. Talha bora sert dedi ki:

    Mükemmel

  83. Aybüke dedi ki:

    Ben gibi bazı kişilerin umudu kalmadı

    1. Emirhan dedi ki:

      Neyse tek değilmişim

  84. Ali dedi ki:

    Hiç çalışmadan 267 puan çalışaydim keşke

    1. Emirhan dedi ki:

      Knk bende hıc calısmadım 303 aldım 😀

    2. LGS500 dedi ki:

      Çalışmadan 267 aldıysan çalışarak 450 üstü alırdın.

  85. Herhangibiri dedi ki:

    272 çok mu kötü

    1. Zeynep dedi ki:

      Yok ya çokta değil benim 298 okul punaıyla belki bi yere gideriz

    2. Boşverknk dedi ki:

      Allah bereket versin

    3. Elif dedi ki:

      372 ile güzel birşey gelir mi?

    4. Birhat dedi ki:

      İyi

    5. Yaprak dedi ki:

      Evet biraz kötü

    6. Ayşe Yılmaz dedi ki:

      Puanınızı nasıl öğrencinin

  86. A. Yasir dedi ki:

    272 iyi mi?

  87. Elif dedi ki:

    Kaç puan aldım

    1. Recep dedi ki:

      Sonuçları atarsan söyleyebiliriz.

  88. Kader dedi ki:

    Evet az önce hesapladım 314 çıktı banko güzel Bir lisse oh be

    1. Recep dedi ki:

      Pek sayılmaz,ben de 380 aldım.

  89. Bilal Kaan dedi ki:

    366 nasıl sizce

  90. Sena Nur dedi ki:

    400 iyimi

    1. Zeynep dedi ki:

      Dalgamı geçiyosun knk

    2. Ayşe Yılmaz dedi ki:

      Çok iyi

  91. tugra dedi ki:

    495.5

  92. ALPEREN dedi ki:

    Sizce zor muydu

    1. İsimyok dedi ki:

      Bence türkçe zordu

    2. lgsm de lgsm dedi ki:

      Ortaydi ya ne kolay ne zor

  93. Sevgi dedi ki:

    Kac puan olur sizce

    1. Recep dedi ki:

      412

  94. Özge çelik dedi ki:

    Çok heycanliyim

    1. Hasan Can dedi ki:

      Ben de

  95. Refik dedi ki:

    LGS ye son saatler

    1. Şeyma dedi ki:

      Hepimize geçmiş olsun

  96. Dxut dedi ki:

    Hic soru yapmasak 200 puan garanti

    1. Recep dedi ki:

      Aslında 104

  97. Gülbahar dedi ki:

    Umarım güzel geçer 390-410 arasında alabilirim

    1. eylem dedi ki:

      hesapladınmı kaç aldın

  98. Hazal dedi ki:

    340 puan iyimi

    1. Sena Neu dedi ki:

      Bende hesapladım 400 gibi bişi çıkıyor… Sizce iyimi?

    2. Ali dedi ki:

      Mükemmel

    3. Keremcan dedi ki:

      Bence hepimiz iyi bir okula gideriz ya

  99. Abdulmecid vadi dedi ki:

    Hocam şimdi LGS den sonra puan ekliyorlar mı

    1. Burak utku Toraman dedi ki:

      Dostum standard sapma ve bireysel olarak soru değerlendirmesinden puan gelebilir.

  100. EFE dedi ki:

    İlk defa kullanıyorum

  101. amaya dedi ki:

    373 istediğim fen lisesinin puanından 3 fazla bile umarım lgsdede olur böyle lütfen dua edin

    1. Emin dedi ki:

      373 puanla hangi fen lisesi var ben duymadim

  102. OZANALPBEY dedi ki:

    Bu site en doğru hesaplayan site, taban puan 200 diyordu öğretmenler
    Bütün dersleri sıfır yazınca 200 puan çıkıyor

  103. arda dedi ki:

    arkadaşlar bu 104 puann gerçekten doğrumu yani 104 puanmı ekleniyor sonradan

    1. Esma dedi ki:

      Gerçekten 104 puan veriyorlar mı

  104. Abdülkerim dedi ki:

    Çok kritik

  105. Seydi pala dedi ki:

    İnşallah burada çıkan 423 puanını tuttururum çalışan herkesin hayali gerçek olur inşallah

  106. Zed dedi ki:

    303 iyimi sizce ?

    1. Deneme çözen biri dedi ki:

      İyi bir lise istiyorsan en az 350 puan olmalı

  107. Cengizhan dedi ki:

    çooooook kritikkkkkk

  108. Ahmet Işık dedi ki:

    beyler 10 12 gün bişi kaldı durumlar ne inşallah herkes istediği yere gider genel deneme sonuçlarınız neler

    1. Kadir dedi ki:

      420-470

    2. safa dedi ki:

      418.45 ama hedefim x>430

    3. Recep dedi ki:

      400-485 nasıl

  109. Doruk dedi ki:

    Selam ben Erkan ulu okulundan 250 iyi mi

    1. Osman Selim dedi ki:

      Benim puanım da bu civarda

    2. Yaprak dedi ki:

      250 puanla nitelikli okul oluyomu

  110. Buse dedi ki:

    Sivaslı olan varmı

    1. elpezo dedi ki:

      nasılsınız

    2. Umut dedi ki:

      Ben

  111. Adım Cafer boyum 1.10 dedi ki:

    276.962 çok mu kötü ?

    1. Esra dedi ki:

      Çoooook kötüuuu

    2. Melih Can Öztürk dedi ki:

      Millet lgs de okuduğunu iyi anlıyorsanız iyi ve lgs zordiye denemelerin bokunu çıkartıyorlar Matta sadece birkaç soru sadece kazık oluyor moreleri yüksek tutalım

  112. sare yıl dedi ki:

    ben lgs ye bu sene girmak için ba ya çalıştım Allah çalışanların yanında olsun inşallah herkes kendinden bekleneni yaspması için bu sene çok fazla alın teri döktü ve gerçekten çalışanlar gerçek sınavda kendilerini görecekler kim ne yaparsa onunla övünecek ya da dövünecek Allah bu youmuzu hayra çevirsin herkesi şimdeden teselli etmek için buradayım Allah yanınızda olsun

    1. elpezo dedi ki:

      çoooooooook muuuuuuu kötüüüüüü?

    2. elpezo dedi ki:

      çoooooooook muuuuuuu kötüüüüüü canim

    3. OZANALPBEY dedi ki:

      AMİN

  113. İrem Ultav dedi ki:

    As

  114. Furkan dedi ki:

    Şey bunlar dugrumu hesaplanıyor cunku okul denmelerinde farklı da mesal lgs hesapliyicida yani burada hesaplandığımda 264 çıktı okulda ise 212 çıktı lgs sinavindada buna goremi hesaplanicqk buna göreyse benim için çok iyi olur ins biri cvp verir

    1. Admin dedi ki:

      Buradaki hesaplama geçen seneki sınavı referans aldığı için en doğru hesaplama, gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz

  115. Skkkk dedi ki:

    İnşallah herkes istediği hedefe ulaşır

  116. j dedi ki:

    Son 29 gün 450 sularında yüzüyorum

    1. Yaprak dedi ki:

      Sınav nasıl çıktı

    2. Burak utku Toraman dedi ki:

      Dikkat et çok derin gelmesin boğulursun 🙂

  117. Seda Secen dedi ki:

    Selam ben vankulu ortaokulunda 8/D sınıfında okuyorum. Beni tanıyan var mı???

    1. Nejla dedi ki:

      Bende vanlıyım ama sizi tanımıyorum

    2. Çiğdem dedi ki:

      Bende vanlıyım ama seni tanımıyorum benim puanım 394 çıkıyo ama Van’ın merkezinde dwyilim ilçedeyim ama merkezden pansiyon u olan bir lise istiyorum bana yardımcı oluisunuz

  118. Ben yokum dedi ki:

    Arkadaşlar sonra 37 gün ne halt edicez

    1. ömer dedi ki:

      6

  119. Mehmet dedi ki:

    hiç çalışmadım xd

  120. Z.G.G dedi ki:

    var bi hayalimiz…

  121. Sedaa dedi ki:

    Yalnız değilsin ,
    Baya baya sacmalamislar

  122. Beyza dedi ki:

    biraz fazlamı saçmalamışl bazıları yoksa banamı öyle geliyor??

  123. LGS dedi ki:

    Umarım herkes istediği LİSEYE gider ben fen lisesi istiyorum ……
    hayattan bezdim hoşgeldin yeni yıl 2022 sdfhrugıhdfwauh

  124. namık kemalcik dedi ki:

    0.02 yüzdelik dilim

  125. Arda dedi ki:

    😭😭😭

  126. Gökçe Nur dedi ki:

    Buraya MEB in verdiği 104 puan da ekleniyor mu

    1. Fuat dedi ki:

      Evet ekleniyor

    2. tugba dedi ki:

      Bu puan bizim hesaplamamizin ustunemi eklenecek yani ben 300 diye hesapladim bunun ustunemi ekleniyor

    3. Nur dedi ki:

      Şimdi ben 310 aldım MEB 104 ekliyor 414 oluyor yoksa bu 310 puan MEB in eklediği 104 puan ile mi 310

  127. mehmutttt dedi ki:

    bla bla bkadfgre

  128. mesudiye dedi ki:

    ben fen lisesini istemem fen lisesi beni istesin

  129. mesudiye dedi ki:

    lan jojuklar okulu siz seçmeyin okul sizi seçsin fabrikada işçi aranıyor

  130. ali ihsan taş dedi ki:

    hayırn hayır hayır hayır hayır çalışma bence yat kendine zati kala klaa kalmış 3 gün bi şey değişmez yaniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii git kitabıni oğu keyfen bağ ama hasan keyf değilll espriyoi anlayaan salakolar artıbirlesin

  131. dersa dedi ki:

    çözme

    1. Taha dedi ki:

      Gerçekten Saçmalık

  132. LGS korksun benden dedi ki:

    sizce yeterlimi

  133. LGS korksun benden dedi ki:

    abi 5 kaldı netlerim Türkçe 16 mat 15 fen 18 din 10 inklap 9 ing 7

  134. help mEEEEEEE dedi ki:

    arkadaşlar şurda 5 gün kaldı benim puanım 250 flan sizce nasıl çalışıyım 360 yapmak için yani konularım eksik değil soruları çözemiyorum 1 senden beri var bu bende ? sizceeeeeeeeeee

  135. StayArmyBlinkMoomooEngeneExolkisacasimultifandom dedi ki:

    484 umarım gerçek sinavdada böyle olur

  136. StayArmyBlinkMoomooEngeneExolkisacasimultifandom dedi ki:

    6 gün var off günler geçmiyor yaaa

  137. StayArmyBlinkMoomooEngeneExolkisacasimultifandom dedi ki:

    2019 lgsyi çözdüm fen ve Türkçe’den 1 yanlış matematikten sadece 1 boşum çıktı acaba 2021 lgsde böyle bir net çıkarabilir miyim :'(

  138. İloş 2 dedi ki:

    Fen lisesini isteyen kaç kişi???

  139. İloş 2 dedi ki:

    Hadi inşallah bizim de hayalimiz FEN LİSESİ 😎😍😍

  140. *** dedi ki:

    Arkadaşlar şimdi her öğrenciye 104 puan mi ekliniyor anlamadım lütfen cevap verin🙏🙏

    1. Mustafa dedi ki:

      Hayır 200 puan

  141. Caner dedi ki:

    Abi bu yalan türkçe 19 dogru mat ve fen 10 dogru din ve ingilizce 10 dogru
    Inkilap 7 dogtu ama 400 puan diyor yalan arkadaslar bu bosuna umutlanmayin benim 400 puan almam imkansız

  142. LGS dedi ki:

    Ben hepinize girecek adımı yanlış kaydetmişler ben ÖGS(Öğrencilere Giriş Sınavı)olacaktı

  143. Ayşe dedi ki:

    Ben de son 9 gün

  144. son LGS bükücü dedi ki:

    450 puanlarda sürünüyorum
    son 10 gün nasıl çalışıyorsunuz gençler

  145. Sıla yamak dedi ki:

    Puanına değil yüzdelik dilimine bak

  146. bir kişi dedi ki:

    var nolcak

  147. Gizemli LGS kızı dedi ki:

    M-E-R-H-A-B-A
    L-G-S
    S-E-N-I
    Y-E-N-I-C-E-M

    1. Ayşe dedi ki:

      Umarım hep beraber yeneriz

  148. Gizemli LGS kızı dedi ki:

    Naber gençler ben 374 puan aldım bence gayet iyi neyse bekle beni lise ben geliyorum sen bekle lgs sen beni değil ben seni ezicem benimle aynı fikirde olanlar cevap versin ben elif

  149. Lgs savaşçısı dedi ki:

    İstediğim lise 411 puan İMKB fen lisesi 😌

  150. ciguli dedi ki:

    son 13 günkaldı hiç bi şey bilmiyorum

  151. napcanismimi dedi ki:

    son 15 gün sesimi duyan varmı

  152. Bakanınız dedi ki:

    2021 LGS Kolay Olcak Arkadaşlar Kötü Geçse Bile Sınavınız Dert Etmeyin Türkiyedeki Bütün Okullar İyidir (Birkaçı Hariç) 😀

    1. Yaprak dedi ki:

      Sınava giren öğrencilerin sadece yüzde onu nitelikli okula gidebilecek çünkü kontenjan öyle yani bir sürü kötü okul var

  153. At gitsin 🐴🐎🐎 dedi ki:

    Lgs çok seviyorum

  154. Tozkoparan İskender fan dedi ki:

    Yani benim düşüncem şu bu yılki lgs gerçekten aşırı saçma olucak çünkü depresyona girip girip çıkmak ,motivasyonun yerlerin dibinde gezmesi İnternet sıkıntısı dolayısıyla derslere katılamama gibi nedenlerden dolayı bence bu yıl iptal edilmeliydi.Ama çalışmaya çalışıyoruz bakalım ne halt yicez o gün.

  155. lgs 2021 öğrencisi dedi ki:

    420 geliyor
    “o türkçe fullenecek”
    “o” matematik fullenecek”
    “o fen fullenecek”
    “o inkılap fullenecek”
    “o din fullenecek”
    “o ingilizce fullenecek”
    (inşallah)

  156. Nisoş (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧ dedi ki:

    puanınız kaç benim ki iyi geliyor bu sene gireceğim sınava 470 falan geliyor ama size tavsiyem FEN LİSESİNE İSTEMEDİKÇE GİTMEYİN ÇÜNKÜ SONUNDA KENDİNİZİ YIPRANMIŞ OLARAK BULURSUNUZ nedeni ise fen lisesine diğer liselerden kat kat daha fazla ağırlık vermeniz gerekir

  157. 2021-LGS-TAYFA dedi ki:

    LGS ye son 57 günn😭

  158. LGS 2021 dedi ki:

    419 PUAN İLE FEN LİSESİ GELİR Mİ?

    1. deniz kova dedi ki:

      hayır ama ya sungurbey anadolu lisesine veya seyhan rotary anadolyu lisesine gidiliyor.Fen lisesi 437 puan 😀

    2. isim dedi ki:

      gelir ama en iyiler gelmez

    3. Sıla yamak dedi ki:

      Tabiki gidersin

    4. Yaprak dedi ki:

      Evet gelir (hangi şehirde olduğuna bağlı burda geliyo bizde gsliyo mesela)

  159. Onur Bey dedi ki:

    LGS 2021 ÇOK HAKSIZLIK YAPILDI OKULLARIN KAPANDI DURDU ACABA İNTERNETİ OLMAYANLAR NE YAPACAK 🙁

    1. deniz kova dedi ki:

      aynen öyleeeeeeeeeeeeeeeeeeee katılıyorum lütfen bize merhamet edinn 🙁

    2. deniz kova dedi ki:

      ziya hocam burdan sesleniyorum lütfen bize merhamet edinnn :((:

    3. deniz kova dedi ki:

      🙁 🙁

  160. yg ent. dedi ki:

    geçen sene ki herkes fEN lİSeSi yazmış. Onların şu an mesleğe gitteğine eminim

    1. LGSNİN BECERİCİSİ dedi ki:

      HERKES KAZANMIŞMI FENİ

    2. Onur Bey dedi ki:

      bENDE .d

  161. yg ent. dedi ki:

    tiktok izleyerek ve yatarak burda ki yorumları okuyorum…

    1. R dedi ki:

      O zaman LGS deki bir rakibim daha elendi

  162. ARDA dedi ki:

    ÇALIŞIN SADECE ÇALIŞIN,SADECE ODAKLANIN,KENDİNİZİ DERSE VERİN

  163. mathilda dedi ki:

    ben 485 aldım sizler kaç aldınız

    1. zehra dedi ki:

      bende denememin sonucunu hesapladım 440 sen iyi almışsın umarım benimkide yükselir

    2. White wolf dedi ki:

      Bende 487 puan 0.10 yuzdelik dilim 86 net yemin ederim atmiyorum

  164. sena dedi ki:

    me

  165. sena dedi ki:

    guzelhesaplama

  166. blueFİREE dedi ki:

    yav tam velet kafası var sizde yaşım aynı diye benim kafamdasınız sanmıştım hepiniz sadece sallayan yada iyi halt etmiş gibi hava atanlarsınız benim puanım 385 kastamonudayım en iyi meslek lisesinin en yüksek puanlı bölümünü alıcam direkt şimdi fen fen diyip emoji atanların çoğu 1 yıl son anadoluda ağlayan kitle 🙂

    1. Onur Bey dedi ki:

      keşke kocaelide olsaydın burda o puana sosyal lisesi var benim puan 370 yetiyo ben oraya gitcem büyük bi ihtimalle

  167. blueFİREE dedi ki:

    yav yorumlara bak :))) ı’q düşürücü hepiniz tam velet kafasındasınız he :)) ben 385 kastım beyler eyer üstüne biraz matematik kopyası çekersem sanırım fen lisesi tutturabilirim

  168. hhıehıhs dedi ki:

    399 puan 8,04 yüzdelik dilim sezai karakoç lisesi

  169. m dedi ki:

    siz nedionuz benim 1 yanlışım çıktı ing den hadi bakım yemin ederim allah çarpsın

  170. 2021 lgs zaferrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr dedi ki:

    fen fen fen fen fen

  171. 2021 lgs zaferrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr dedi ki:

    fen lisesi inşallah

  172. Uyarı dedi ki:

    2019 yüzdelik dilim hesabı bozulmuş

  173. Sıradan öğrenci dedi ki:

    462 iyi bir yer gelir inşallah

  174. lalader dedi ki:

    siz bu puanlara 104 puan ekledinizmi acaba lütfen cevaplayın

  175. Mert dedi ki:

    Yazik yaaaa 491 puanla fen lisesine gidicem haha

    1. duru dedi ki:

      sen gitme egon gitsin daha iyi olur puhahaah

    2. blueFİREE dedi ki:

      sen yap egoyu bide ramdom atmış sen değil egon gitsin belki bu kafayla bir halt olamayacağını öğrenir

  176. bilinmesini istemem dedi ki:

    2020 puan hesaplama çıktımı

  177. MUHAMMED dedi ki:

    her senemi uygulanıyo bu 104 puan

  178. Hülya dedi ki:

    Fen lisesi diyen arkadaşlar istediğiniz puanı tutturdunuzmu

  179. çikolatalı süt dedi ki:

    hedef meslek fen xfhdfh

  180. Sadece dedi ki:

    Teşekkürler tüm hayallerim yıkıldı

  181. mal 3 dedi ki:

    aynen 104 puanı ekliyormusunuz

  182. adsız dedi ki:

    böyle birşey varmı diye sorguluyorum ama bence ekleniyor

  183. 2020 LGS FACİASI dedi ki:

    Buradan mebin verdiği sözlerini tuttuğunu anlayabiliyoruz. Zaten biz evd kaldık kafamız allak bullak oldu onların değil. 2020 LGS 2018 deki gibi yüzdelik olmasını istiyoruz. Keşke geçen sene gibi sorsalardı da 50 soru sorsalardı. MEB e güven kalmadı

  184. Aslınur dedi ki:

    Biz bu sene lgs den sonuç almayız açıkçası ben biraz zorlandım 3 ay boşuna çalışmıştım umarım 300 lerde alırım ya

  185. Lgs 1.'si Recep İvedik dedi ki:

    bende

  186. elida dedi ki:

    bence 104 puan az en azından 120 puan olsaydı daha güzel olurdu

  187. isim yok dedi ki:

    ;D

  188. isim yok dedi ki:

    acaba bu kesinlikle doğru mudur ? geçen sene ile aynı cunkuu 😀 yani bu sene de mi aynı şekilde hesaplanıyoo noolur evet diyin yaa dünyalar benim olur 🙂

  189. isim yok dedi ki:

    🙂

  190. isim yok dedi ki:

    ooo e ozmn gelsin fennnnnn laaaannn 441 puan inşALLAH hiçkimsenin emeği boşa gitmezz

  191. Fatih dedi ki:

    Ben Fen Lisesine gitmezsem beni yok edin

    1. Berat dedi ki:

      Devi venim

  192. Rabia zs dedi ki:

    Zorrrrr 2020 lgs ittilerrr bende dahil matematik zorrrrrrrrrrrrrrrrr

    1. Abdurrahman dıgıdıkdıgıdık dedi ki:

      Ayn matematik keşke teog gibi olsa sözel ve fen lgs gibi kalsa

  193. LGS dedi ki:

    470 bebelerrrrr

    1. Mustafa dedi ki:

      482😎😎

  194. Lgs hedefçisi dedi ki:

    463

  195. Lgs hedefçisi dedi ki:

    463 puan

  196. baran dedi ki:

    Dalga dalga

  197. BERFOO dedi ki:

    Allah herkesin gitmek istediği liseyi nasip eder inşallah

  198. Helin dedi ki:

    Mesiz öyle sanın hep büyük düşünmeyin alçalırsınız fenciler

  199. Birgül dedi ki:

    hayaller fen lisesi hayatlar kız mesleki ( tabiki fen lisesi bendeki bu başarı olduktan sonra PARİS…

  200. Evel ALLAH Erzurumluuz Gardaş!!! dedi ki:

    hesapladım 500 çıktı ??

  201. taha dedi ki:

    bu hesaplama doğrumu

  202. Yusuf dedi ki:

    burası fazlamı gösteriyo ben dershanede sınava girdim 290 aldım aynı sonucu buraya yazdım 330 çıktı hangisine inancam

    1. bir dost dedi ki:

      hayır dershaneler eksik hesaplıyor

  203. ismimi napcan dedi ki:

    O kadar kolay olda

    1. ismimi napcan dedi ki:

      Okadar kolay olsa (sınavı teog sanmayın)

  204. mawirio dedi ki:

    sözel bir lise için sayısal netleri arttırmak kadar saçma bir şey görmedim :'(

  205. Biri dedi ki:

    Puanlar kaç

  206. Gjgjhgjhjhhuhiuiy dedi ki:

    500
    500ler burdani🔦

  207. Muhammedhan Leman dedi ki:

    İyi günler, gerçekten şu ana kadar gördüğüm LGS için en iyi puan hesaplama motoru bunu kullanıyoz babamla

  208. BABBA`! dedi ki:

    SA KANKALAR HEPSİNE 20 VE 10 YAZIN 500 PUAN OLUYOR

    1. Napıcan ismimi? dedi ki:

      Seni zeki 👏

    2. esma dedi ki:

      Ohaa gerçekten mi ama nasııl hepsini yaparsak 500 puan mı alıyoruz aa bi yaşıma daha girdim .d

  209. izzett dedi ki:

    slmm

  210. lgs mağduru dedi ki:

    sa herkese

  211. Mahmud Esad Çıtak dedi ki:

    İNŞ HERKES İSTEDİĞİ LİSEYE GİDER!ÇALIŞIN KARDEŞLERİM!ŞURADA AZ BİR ZAMAN KALDI!

  212. samet dedi ki:

    419 ane düşünüyorsunuz😞

    1. armut dedi ki:

      böle devam et ve yükselt kanka

  213. Son Lgs Bükücü. dedi ki:

    Lgs Allah Belanı Versin.

    1. Faro dedi ki:

      LGS belamızı vercek

  214. dicle dedi ki:

    Inşallah herkes istediği liseyi kazanır ☺☺(cabalayanlar icin)

    1. hjjjklkl dedi ki:

      inş

  215. Vartolu dedi ki:

    Siz 104 puanı ekliyor musunuz?

    1. birisi dedi ki:

      niye ekliyelim?

    2. hakan dedi ki:

      evet

    3. rabia okur dedi ki:

      neden 104 puan ki

    4. erdem dedi ki:

      cok mu düşük geldi sonuç

    5. Mal3 dedi ki:

      Hyr zaten ekliyo

    6. LGS dedi ki:

      ne alaka

    7. isim yok dedi ki:

      e oyle dediğine göre evet dimi 😀

    8. ynk dedi ki:

      eklıyorlar tabı eger dogru sayılar verdıysen bosluklara (yanlıs dogru sayısı ) lgs de olsan lacağın puanı soyluyor

    9. derya büşra dedi ki:

      evet o puan herkese veriliyor

    10. berat gündoğdu dedi ki:

      cevap verin bu soruya hadi acil lütfen vartolu güzel soru sormuşsun

    11. Sude Naz dedi ki:

      eklemiyorlar sadece taban puan ve netine göre 104’ten başlıyor çıkmaya arkadaşım

    12. Efe dedi ki:

      Neden ki

    13. lgsci dedi ki:

      104 puan lgs puanı mı

    14. Nisanurrrrrrrf dedi ki:

      Puanlarınız kacçc???????

    15. sudenaz dedi ki:

      niye ki

    16. Mustafa dedi ki:

      104 değil 200

    17. Mustafa dedi ki:

      İstersen temizleyen tıkla hesapla

  216. rabiaysenur dedi ki:

    oh oh siz burda endüstri düşünün bizim hayallerimiz fen lisesi😍😍😍😌😏

    1. lgs mağduru dedi ki:

      sadece hayal yani

    2. lgs mağduru dedi ki:

      sadece hayal kalmasın

    3. mami dedi ki:

      o herkesin hayali

    4. LGS dedi ki:

      kesin gidersin

    5. isim yok dedi ki:

      aynen bende aynısını düşündüm sjsjssjsj 😀

    6. werqasds dedi ki:

      İşte hayal asla gerçek olmuycak seninki

    7. Rabia mal dedi ki:

      İnsallah fen lisesine gidemezsin

    8. Lgs'ye giriceğim varya dedi ki:

      Kaç yaptın söyle bakim

    9. Sherlock dedi ki:

      endüstri ne alaka ben de fen lisesi kazandım

    10. sevgilin dedi ki:

      inşallah

    11. Lgs adayı dedi ki:

      Bunu hayal olarak değilde hedef olarak belirlersen başarabilirsin.

    12. Melek dedi ki:

      Kesinliklee

    13. fatma ÜNLÜLER dedi ki:

      egolu kibirli ve kendini beğenmiş bir kişilik çiziniz dese resim hocası direkt seni çizerdim kusura bakma

    14. jvvguhcvhjv dedi ki:

      benimki anadolu

    15. sönmez reis dedi ki:

      Kesin kazanamayan

    16. King dedi ki:

      Peki fen lisesine gitin yada gitmedin sonra geleceğin hakın da ne düşünüyorsun

    17. deniz kova dedi ki:

      aynennnn öyleeee ama ben farabiye de gitmek istiyorum farabi de iyi bir lise bence

  217. Anam dedi ki:

    Tabi canımmmm

    1. biri dedi ki:

      yaaani

  218. fen furkan dedi ki:

    lgs vız bize biz fen lisesine ****

    1. unknown dedi ki:

      evet ekliyorlar eklemeseler bu kadar yüksek olmazdı puanlar

    2. LGS 2021 öğrencisi dedi ki:

      LGS 2021 hakkında ne düşünüyorsunuz tavsiyeleriniz nelerdir
      resmi oldu birazcık ama .d

    1. Mal 2 dedi ki:

      As kardesim

    2. Mal 3 dedi ki:

      Sa beyler

    3. Mal 3 dedi ki:

      As kardeşim

    4. mal 3 dedi ki:

      as

    5. ali dedi ki:

      as

    6. Mal 5 dedi ki:

      as

    7. salih dedi ki:

      as

    8. sanane dedi ki:

      as

    9. Mal 6 dedi ki:

      as